Optymalizacja procesów biznesowych
ELEKTRONICZNA WYMIANA DANYCH (EDI)
Optymalizacja procesów biznesowych
Oprócz zindywidualizowanego sklepu internetowego , oferujemy również webshop SAP-OCI oraz Ariba-PunchOut
ARIBA-PUNCHOUT
Pozwala on na przekazanie odpowiednich informacji o produkcie do systemu gospodarki towarowej klienta. Również tutaj zapisane są zarówno aktualne ceny oraz odpowiednie dane produktów i asortyment.
SAP-OCI
Używasz SAP i chcesz połączyć nasz sklep nternetowy ze swoim systemem przez OCI (Open Catalog Interface)? Nie ma sprawy. Za pomocą naszego sklepu internetowego SAP-OCI możesz stworzyć własne szablony zamówień i przejąć je do swojego systemu SAP przed wysłaniem zamówień do nas z systemu SAP.
Chętnie dostosujemy również sklep internetowy SAP OCI do Twoich indywidualnych potrzeb. W sklepie internetowym dostępne są wszystkie indywidualne ceny, jak również zapisane dane produktów i asortyment oraz zostaną one przekazane przez interfejs OCI
EDI - prosta i szybka automatyzacja rutynowych procesów
Założenie EDI (Elektronic Data Interchange) jest proste: Po sporządzeniu elektronicznego katalogu produktów Würth, jako handlowiec masz dostęp do wszystkich danych naszych produktów. Na podstawie tych danych wysyłasz ze swojego systemu zamówienie, które automatycznie jest wczytywane do systemu zarządzania towarami Würth, po czym podlega procesowi przetwarzania.
Nasz system potwierdza również realizację zamówienia, dzięki czemu towar wraz z elektronicznym potwierdzeniem dostawy dociera na miejsce z reguły już następnego dnia. Poza tym dane dotyczące zamówienia zapisywane są w Twoim systemie. Po otrzymaniu towaru, na życzenie otrzymasz również e-fakturę, która może zostać wygenerowana i zweryfikowana automatycznie. Nie musisz już ręcznie weryfikować faktury lub opracowywać jej papierowej wersji.
Automatyzacja procesów biznesowych gwarantuje przyspieszenie procedury związanej z zamówieniem. Procedura ta staje się jednocześnie tańsza, a dzięki temu, że powtarzające się w normalnym trybie czynności związane ze sporządzaniem i rejestrowaniem dokumentacji, nie muszą być wykonywane, jakość obsługi stoi na bardzo wysokim poziomie.
Würth oferuje ponadto rozwiązania związane z dostosowaniem systemu do indywidualnych potrzeb klienta
Automatyzacja wymiany danych oznacza w przypadku wszystkich ogniw łańcucha dostaw same zalety:
- szybki przepływ informacji
- eliminacja błędów związanych z wprowadzaniem danych w pośrednich punktach dystrybucji
- redukcja kosztów procesowych dzięki ograniczeniu czynności wykonywanych ręcznie
Würth umożliwia w tym zakresie szybką integrację zautomatyzowanych procesów biznesowych poprzez kompatybilność z najpopularniejszymi systemami i platformami zarządzania gospodarką towarami (np. DIG, Mercateo, Clevercure, VEMAP). Dzięki systemowi wymiany danych Würth może zaoferować swoim klientom elektroniczny obieg wszelkiego typu dokumentów:
- Zamówienia/ Orders
- Potwierdzenia zamówień/ Orderresponse
- Potwierdzenia dostaw/ Dispatch notification
- Faktury/ Invoice
Obieg dokumentów ułatwiony jest poprzez ujednolicony interfejs wszystkich urządzeń należących do systemu. Würth jest w stanie obsłużyć liczne protokoły oraz typy interfejs:
- Datanorm, OCI, BMEcat
- CSV, XML, Excel
- Open Trans, Idoc, EDIFACT, UGL
- Web Interface, e-mail strukturalny