Przestrzeganie zasad ochrony danych w Würth Polska Sp. z o.o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Pan Przemysław Zegarek.
Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się za pośrednictwem e-maila: iod@wurth.pl.
Informacja o plikach cookie
Na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookie, aby dostarczać Ci treści w oparciu o Twoje preferencje oraz do zbierania danych dotyczących ruchu na naszej stronie i Internecie.
Szanujemy prawo do ochrony Twoich danych, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane były bezpieczne. Więcej informacji oraz możliwość wycofania zgody znajdziesz na nasze stronie polityki prywatności.
Zapamiętaj dane do logowania
Po aktywowaniu tej opcji, Twoje dane (numer klienta i numer partnera) zostaną zapamiętane jako Cookie na Twoim komputerze. Zalecamy użyć tej opcji jedynie w przypadku gdy jesteś jedynym użytkownikiem na danym kompuerze, tablecie lub smartfonie. Zalecamy również wylogowanie się po każdym zakupie.
Gdzie mogę znaleźć mój numer klienta?
Numer klienta znajduje się na fakturze firmy Würth, liście przewozowym lub potwierdzeniu zamówienia (w prawym górnym rogu na pierwszej stronie). Jeśli wymienione dokumenty firmy Würth nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10. Można to zrobić od Pn-Cz w godzinach 8:00 - 16:30 i Pt w godzinach 8:00 - 14:00 (Nie dotyczy dni wolnych od pracy).
Jeśli jeszcze nie jesteś klientem firmy Würth, możesz zarejestrować się tutaj, co zajmie tylko kilka chwil. Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu podanych informacji można natychmiast uzyskać dostęp do wszystkich cen i składać zamówienia. Kliknij łącze „Zarejestruj się”, aby rozpocząć korzystanie z serwisu.
-
-
null
Gdzie mogę znaleźć mój numer partnera?
Numer partnera otrzymasz wraz z informacją dotyczącą logowania do sklepu internetowego firmy Würth po pomyślnym zakończeniu rejestracji lub po aktywacji przez osobę kontaktową z działu sprzedaży. Zostanie on dołączony do wiadomości przesłanej na podany adres e-mail. Jeśli wymienione informacje nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10.
-
-
Jakie hasło muszę wprowadzić?
Hasło do sklepu internetowego firmy Würth należy wybrać podczas rejestracji lub pierwszego logowania. Istnieje również możliwość przydzielenia przez administratora sklepu internetowego w Twojej firmie hasła do pierwszego logowania. Hasło musi składać się z co najmniej ośmiu znaków i zawierać litery oraz cyfry. Musi również zawierać co najmniej cztery różne znaki. Nie można używać znaków specjalnych. Poniżej znajdują się przykłady niepoprawnych haseł: Twój numer klienta, „wuerth1” lub „abcdefg”.
Zapamiętaj dane do logowania
Po aktywowaniu tej opcji, Twoje dane (numer klienta i numer partnera) zostaną zapamiętane jako Cookie na Twoim komputerze. Zalecamy użyć tej opcji jedynie w przypadku gdy jesteś jedynym użytkownikiem na danym kompuerze, tablecie lub smartfonie. Zalecamy również wylogowanie się po każdym zakupie.
Gdzie mogę znaleźć mój numer klienta?
Numer klienta znajduje się na fakturze firmy Würth, liście przewozowym lub potwierdzeniu zamówienia (w prawym górnym rogu na pierwszej stronie). Jeśli wymienione dokumenty firmy Würth nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10. Można to zrobić od Pn-Cz w godzinach 8:00 - 16:30 i Pt w godzinach 8:00 - 14:00 (Nie dotyczy dni wolnych od pracy).
Jeśli jeszcze nie jesteś klientem firmy Würth, możesz zarejestrować się tutaj, co zajmie tylko kilka chwil. Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu podanych informacji można natychmiast uzyskać dostęp do wszystkich cen i składać zamówienia. Kliknij łącze „Zarejestruj się”, aby rozpocząć korzystanie z serwisu.
-
-
null
Gdzie mogę znaleźć mój numer partnera?
Numer partnera otrzymasz wraz z informacją dotyczącą logowania do sklepu internetowego firmy Würth po pomyślnym zakończeniu rejestracji lub po aktywacji przez osobę kontaktową z działu sprzedaży. Zostanie on dołączony do wiadomości przesłanej na podany adres e-mail. Jeśli wymienione informacje nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10.
-
-
Jakie hasło muszę wprowadzić?
Hasło do sklepu internetowego firmy Würth należy wybrać podczas rejestracji lub pierwszego logowania. Istnieje również możliwość przydzielenia przez administratora sklepu internetowego w Twojej firmie hasła do pierwszego logowania. Hasło musi składać się z co najmniej ośmiu znaków i zawierać litery oraz cyfry. Musi również zawierać co najmniej cztery różne znaki. Nie można używać znaków specjalnych. Poniżej znajdują się przykłady niepoprawnych haseł: Twój numer klienta, „wuerth1” lub „abcdefg”.