Jubileusz 25-lecia
Rok 2015 w firmie Würth Polska jest rokiem jubiluszowym.
Firma obchodzi 25 lecie istnienia w Polsce, a także 70 lat istnienia koncernu. Zapraszamy do lektury na kolejnych podstronach.
“Blisko klienta” - hasło przewodnie Würth, które od 70 lat istnienia kształtuje sposób naszego działania i determinuje powstawanie nowych rozwiązań.
Stworzony w latach pięćdziesiątych ubiegłego stulecia pomysł bezpośredniego dostarczania produktów zachowuje swą aktualność również w obecnych czasach. Dziś hasło “Blisko klienta” oznacza rozbudowaną sieć oddziałów, telesprzedaż, sklep internetowy, system zamawiania z wykorzystaniem aplikacji mobilnych i oczywiście stałą opiekę przedstawiciela handlowego Würth.
W Würth “Blisko klienta” rozumiemy nie tylko w kategoriach dostępności naszych produktów, ale także w aspekcie emocjonalnym, starając się aby relacje biznesowe uzupełniane były osobistymi. Rozwiązania, produkty, innowacje, jakość Würth dla polskich klientów dostępne są już ćwierć wieku - od roku 1990.
Cieszymy się, że jako jeden z pierwszych międzynarodowych koncernów na rynku polskim, możemy wspólnie z naszymi klientami tworzyć nową rzeczywistość i zmieniać świat na lepsze. Partnerstwo z profesjonalistami, osobisty, bezpośredni kontakt - także w naszych oddziałach - zapewniają skuteczną realizację potrzeb i daje wymierne korzyści dla wszystkich stron: nowe produkty, innowacje i usługi Würth często opracowywane są w oparciu o oczekiwania naszych klientów.
Podczas organizowanych przez naszą firmę dni otwartych, klienci mogą doświadczyć i poczuć rytm światowego lidera. Zapraszamy do wspólnego celebrowania naszego podwójnego jubileuszu (70 lat koncernu Würth/25 lat Würth w Polsce) i skorzystania z atrakcyjnych ofert, jakie przygotowaliśmy dla Państwa.